Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~Kitrasia | użytkownik

imię i nazwiskoZadra adresNDM zarejestrowany27.07.2008 @16:57:44 ostatnio na stronie12.02.2016 @23:54:06

Zabawa z aparatem była przednia, choć osobiście stwierdziłam, że wolę zająć się oprawą graficzną wszelkiego rodzaju niż robieniem średnich fotek. Dzięki wszystkim za wsparcie i życzę udanych prac!

kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty
digarty57 komentarze373 posty na forum4

komputer / sprzęt
Conica Minolta Dynax 5D (zepsuty, o, ironio!) zdechł całkowicie na śmierć

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~wojtekga    13.02.2016 @07:54:59
Bardzo dziękuję Kit za zainteresowanie i zapraszam, Wojtek
~annalesisz    02.09.2012 @14:02:07
dziękuje
~darkcore    02.09.2012 @13:57:20
bądź pozdrowiona
_______
dark is afraid of me yyhyhyhyhyhyhy
~sadsoull    08.06.2011 @19:21:40
bardzo to miłe
~sbachanek666    25.06.2010 @23:18:06
tak dlatego będe starał się żeby mieli dobrą pamiątkę :D
a na zdjęcia bardzo chętnie bym się umówił
ostatnio edytowane: 2010-06-25 23:18:48
~sbachanek666    25.06.2010 @21:11:12
niestety są tacy ludzie na tym portalu ale nie przejmuj się nimi tez na takich natrafiałem :D
miło mi, że zdjęcia się podobają
jutro będę fotografował wesele mam nadzieje że Para młoda będzie zadowolona :P
~zuzkad    18.06.2010 @09:04:54
dzięki
~rebeliantka33    17.06.2010 @19:11:12
Fajnie słuchać komentarzy od osoby,której zdjęcia są fatalne ; .
_______
częściej tutaj : http://www.maxmodels.pl/paulinamizia.html
Zapraszam

~Diaboliczna    17.06.2010 @13:52:54
To zdjęcie nie miało być ostre.

Wzajemnie.
_______
Nie dziękuj oceń moją galerię
~Tahyon    17.06.2010 @11:48:28
Nie pąk a torebka nasienna. Takie rzeczy rozpoznam z zamkniętymi oczyma, nieścisłości tyczyły się czy to torebka czy strąk czy też inny owoc suchy
_______
Racja jest jak dupa - każdy ma własną

Ludzie nisko ocenili Twoją pracę. Więc weź się do roboty, trenuj i pokaż co naprawdę potrafisz.
~aaviolas    11.06.2010 @17:22:57
Witam i pięknie dziękuję za miły komentarz. Nareszcie ktoś zauważył, że się człowiek charakteryzuje Poza tym, gratuluję niesamowitego awatara! W ramach podziękowania, uwagi: pytasz w jakim kierunku iść, przyglądając się Twej twórczości widzę kilka ciekawych prac, jak np. Babie Lato 3 i Wrzosy. W moim osobistym pojęciu, dobrze jest, kiedy, jak na tych pracach, dużo się dzieje, i są ciekawe kolorystyczne kompozycje. To naprawdę dobre prace, szczególnie Babie Lato 3. Uważam że gdybyś poszła dalej w tę stronę, wynik byłby naprawdę interesujący.
~missdelicate    09.06.2010 @19:32:53
~Wodanapustyni    07.06.2010 @19:14:38
Dzięki za komentarza Świetna galeria
_______
~Wodanapustyni    07.06.2010 @19:14:27
Dzięki za komentarza Świetna galeria
_______
~kashee    06.06.2010 @16:21:53
dziękuję
_______
zapraszam do mojej galerii
~sbachanek666    17.03.2010 @13:52:16
jaka neonówka? :D
~sbachanek666    13.03.2010 @12:15:43
no bo nie mam modelek mama mnie ciągle tylko prosi o fotki :P
dzisiaj też chce jechać na sesje do serocka ^^
~Kitrasia    10.03.2010 @07:08:45
Oczywiście, że mam gg ;]
~T3RR0R1STS    09.03.2010 @20:33:43
bo mnie do obserwowanych dodałaś, nie oceniając nic z galerii, tak więc odniosłem wrażenie że może mnie znasz.
~sbachanek666    09.03.2010 @20:00:10
masz gg? ;p
~aarehir    09.03.2010 @18:34:11
dzieki za komentarz i ocene pozdrawiam
~sbachanek666    09.03.2010 @18:29:55
woow jaki? :D
~sbachanek666    09.03.2010 @15:13:11
to miało być dla jaj i byłem pewien samych poniżej krytyki ale jest jak jest :D
~T3RR0R1STS    07.03.2010 @20:58:24
czy my się znamy?
~sbachanek666    04.03.2010 @07:18:40
woow :D
ja robię kolejny rysunek, tym razem portret i będe go robił najlepiej jak potrafie (chociaż nic nie potrafie)
pewnie zejdzie mi sie kilka dni bo narysowanie jednego oka i nosa zajeło mi 4 godziny :P
1 2 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt